Veelgestelde vragen

Vraag & Antwoord

Een klein beetje historie willen wij u toch niet onthouden. Voor de lezers die al eens bij Paleis Het Loo in Apeldoorn zijn geweest is ons logo herkenbaar. Ons logo bestaat uit de contouren van de voorzijde van Het Loo. Als echte Apeldoornse ben ik op jonge leeftijd meegenomen naar Het Loo hier is mijn liefde voor Het Loo en zijn bewoners geboren. Een domeinnaam van het Kleinste Loo was al langere tijd in mijn bezit en lag te "verstoffen" op de plank totdat ik samen met mijn moeder het hoesloze dekbed bedacht. Nadenken over een merknaam hoefden wij dus niet! 

Het Kleinste Loo heeft een showroom die bij de Apeldoornse Houthandel in zit, hierdoor heeft u de gelegenheid om persoonlijk contact met ons te leggen en wat natuurlijk het belangrijkste is; kennis te maken met onze dekbedden. Soms is het plezierig om een product te kunnen zien/voelen/horen! Want ook is het voor enkele klanten belangrijk of onze dekbedden lawaai maken, dat doen ze niet!

Ja zeker! Maak een afspraak per mail: [email protected] of per telefoon 06-23476757. 

Afspraken voor een bezoek aan onze showroom/winkel kunnen zowel doordeweeks overdag en 's avonds

als in het weekend gepland worden.

Met uitzondering van zon en feestdagen leveren wij binnen 24-48 uur uit. Wij verzenden onze producten aangetekend zodat wij de zekerheid hebben dat uw bestelling niet verdwijnt tussen alle andere pakketjes. U betaalt de normale verzendkosten, wij leggen het verschil van aangetekend verzenden bij. Wij willen graag dat onze dekbedden snel en "veilig" bij u aankomen!

De algemene voorwaarden zijn hier terug te lezen.

Heeft u een defect aan uw dekbedovertrek dan kunt u te maken hebben met een gebruiksklacht of een fabrieksklacht. Fabrieksklachten zijn klachten waarbij een defect ontstaan is welke te wijten is aan een productiefout bij de fabrikant. 

Klachten welke ontstaan door verkeerd gebruik of slecht onderhoud zijn gebruiksklachten en vallen niet onder de fabrieksgarantie. Twijfelt u of een klacht een fabrieksklacht of een gebruiksklacht is dan brengt onderstaande informatie wellicht duidelijkheid.

  • Slijtage (bij dekbedovertrekken): Slijtage van dekbedovertrekken, als bijvoorbeeld dunner worden van het dekbedovertrek, zijn een gebruiksklacht.
  • Kapotte stiknaden: Laat een op het oog onschuldig euvel als een los stiksel direct aan ons weten voordat het dekbedovertrek later niet meer te herstellen is omdat het defect niet tijdig is gemeld. Door deze nalatigheid vervalt de fabrieksgarantie.

U blijft ten alle tijde recht houden op de wettelijke garantie waar u als consument recht op heeft.  Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten, m.u.v. gevallen waarvan wij kunnen bewijzen dat u, als consument, het niet niet "normaal" gebruikt heeft.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Als u een klacht heeft over onze diensten of producten kunt u altijd contact opnemen met ons via [email protected] of bellen naar 06-23476757.

Wij zullen uw klacht binnen een week behandelen.

 

KLACHTENREGELING WEBSHOP KEURMERK

De bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten winkels dienen aan een aantal voorwaarden te voldoen. Webshop Keurmerk controleert de aangesloten webwinkels en bemiddelt bij eventuele geschillen.

Een bij Webshop Keurmerk aangesloten winkel voert een privacyprotocol met het doel dat persoonlijke gegevens van de internetconsument niet worden misbruikt. Indien een webwinkel zich niet aan de regels houdt, kan de consument een klacht indienen. De Stichting Webshop Keurmerk onderzoekt de klacht en tracht het probleem op te lossen.

In gevallen waarbij het probleem niet naar behoren wordt opgelost en de Stichting Webshop Keurmerk van mening is dat dit te wijten is aan de aangesloten webwinkel, bestaat de mogelijkheid dat de webwinkel het recht wordt ontnomen het Keurmerk-logo te voeren.De Stichting Webshop Keurmerk zal er voor zorgdragen dat voor de consument duidelijk is dat een bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten winkel gewaarborgd, veilig en betrouwbaar is.

 

 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Tevens kunt u uw klacht oorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

 

Retourneren

U heeft het recht om binnen een termijn van 100 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 100 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht.

Retour formulier

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

 

Gevolgen van de herroeping

 

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddels als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen."

Bestellen 
Bestellen via onze website is super gemakkelijk. U kunt dit 24 uur per dag, en 7 dagen per week doen. Het gaat als volgt:

Bestellen via onze website:
U surft rond door de verschillende categorieën en maakt uw keuze. U kunt artikelen in uw winkelmand doen door te klikken op "in winkelmand". 
Heeft u alle artikelen gevonden die u wilt kopen? Klik dan op het winkelmandje (welke rechts bovenin staat weergegeven). Hier ziet u staan wat u besteld heeft. Indien alles naar wens staat ingevuld klik dan op "doorgaan naar kassa".
Hier vult u de gevraagde gegevens in en indien u wenst kunt u ook een account aanmaken (is niet verplicht). Vervolgens klikt u op 'plaats uw bestelling'.
Nadat dit is afgerond ontvangt u automatisch per email een orderbevestiging van hetgeen wat u besteld heeft.

Bestellen via onze klantenservice:
U kunt telefonisch op 06-23476757 van maandag t/m vrijdag tussen 7:00-17.00 doorgeven wat u wilt bestellen. 
Uw gegevens worden genoteerd en u zult per e-mail een orderbevestiging ontvangen. 
Indien u geen e-mail adres heeft zullen deze gegevens telefonisch aan u worden doorgegeven.

Bestellen via ons e-mailadres:
U kunt een e-mail sturen naar [email protected] en aangeven wat u wilt bestellen.
Deze e-mail zal dan door ons beantwoord worden met een orderbevestiging.

Persoonlijke gegevens, die via deze website aan hetkleinsteloo.nl worden verstrekt, worden niet ter beschikking gesteld aan derden. Deze gegevens worden gebruikt voor de verzending en facturering van de bestelde producten. De gegevens worden ook gebruikt voor het versturen van informatie over producten en diensten van Het Kleinste Loo, wanneer de verstrekker van de persoonlijke gegevens dat heeft aangegeven. Op deze website is het Nederlands recht van toepassing. Wij sturen incidenteel nieuwsbrieven, alleen als u zich daar voor heeft aangemeld.

Uw gegevens worden niet aan derden/partners verstrekt, wij gebruiken deze alleen voor het afhandelen van uw bestelling of voor het incidenteel versturen van een nieuwsbrief.

Wij bewaren uw naam, adres, emailadres en een eventueel door u opgegeven telefoonnummer. U heeft ten alle tijde het recht op inzage, correctie en/of verwijdering van de door u opgegeven persoonsgegevens.

Wij bezitten niet over andere gegevens, zoals bijv. uw godsdienst, levensovertuiging, ras, poltieke gezindheid, gezondheid, seksuele leven, lidmaatschap van een (vak)vereniging, pasoortnummer etc.

In ons mailverkeer aan u plaatsen wij alleen de gegevens die wij/u daarvoor nodig hebben.

Verzendtermijn 
De verzendtermijn is standaard 1-2 werkdagen na de betaling van uw bestelling, tenzij anders vermeld bij het product.
Wij leveren geen deelbestelingen uit. Bij bestellingen met meerdere artikelen is de laatste verzendtermijn bepalend. 
Op de dag van verzending van uw order ontvangt u hier ook een email van. Voor verdere vragen kunt u contact met ons opnemen.

Verzendkosten&Verzending
Nederland v/a 6,95
Andere landen op aanvraag. 

Rembourszending @ 22,20

Wij versturen de bestellingen met Post NL. De Post NL levert op dinsdag t/m zaterdag. Op de dag dat wij uw bestelling naar het door u opgegeven afleveradres versturen ontvangt u hier ook een e-mail van met daarin de track en trace gegevens. U kunt dan zien hoe laat uw pakket de volgende dag bij u geleverd zal worden. U kunt uiteraard ook tijdens het plaatsen van uw bestelling een ander afleveradres opgeven. Dit is leuk om te doen als u een cadeau naar iemand wilt versturen, of wanneer u overdag op het werk bent. U kunt het bv ook naar uw werk laten versturen (gelieve dan wel de bedrijfsnaam en naam van uzelf te vermelden). U kunt ook uw bestelling (welke vooraf betaald dient te zijn) komen ophalen bij de AKC in Apeldoorn (gelieve alleen vooraf te informeren of het bestelde artikel voorradig is). Hier kunt u altijd langskomen, dit is onze "stenen" winkel.

Ja dat kan, als u voldoet aan de voorwaarden kunt u zich door middel van dit formulier herroepen

U heeft het recht om binnen een termijn van 100 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 100 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht.

 

Retourformulier in PDF formaat

 

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

 

Gevolgen van de herroeping

 

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddels als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen."

De garantietermijn van onze hoesloze dekbedden is 1 jaar.

Mocht er onverhoopt toch iets niet naar wens zijn, neem dan contact op met ons en wij zullen uw vraag met zorg beantwoorden. Uiteraard gelden (buiten de hierboven genoemde fabrieksgarantie) onverminderd de wettelijke rechten voor de consument.
Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

U kunt uw bestelling via Ideal, bankoverschrijving, onder rembours of kontant bij ons in de winkel betalen.

Alle betaalmethode's zijn gratis. Wel zijn de verzendkosten voor een bestelling onder rembours hoger dan bij een

"normale" bestelling. De actuele kosten voor een rembourszending bedragen op dit moment € 18,35

De genoemde prijzen op onze website zijn inclusief 21% BTW.